Ηλεκτρονικά Εργαστήρια Συγγραφής με την Ευλαμπία Τσιρέλη ~ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ!~

e-classes (2)

 

  • Για τους διαμένοντες εκτός Θεσσαλονίκης που επιθυμούν να παρακολουθήσουν το e-class μέσω Skype.
  • Eγγραφές & Πληροφορίες στο e-mail: evlabia_tsireli@yahoo.gr
  • Απαιτείται: Απλή σύνδεση Internet, λογαριασμός στο Skype (δωρεάν), ακουστικό/ηχείο, μικρόφωνο, κάμερα, όρεξη για γράψιμο και… μπόλικη αγάπη για τη Λογοτεχνία!
  • Με το πέρας των μαθημάτων, οι σπουδαστές συμμετέχουν σε αναμνηστική ανθολογία διηγημάτων από τις εκδόσεις IWrite.gr, με ένα διήγημά τους.
  • Μελετώνται: Βασικές τεχνικές συγγραφής, πρακτικές ασκήσεις, παρατήρηση και καταγραφή περιβάλλοντος, επιμέλεια κειμένου, μελέτη έργων της λογοτεχνίας και ανάλυση αυτών.
  • Είδη: Non-Fiction, Φαντασία, Επιστημονική Φαντασία, Μυστήριο/Αστυνομικό, Τρόμος, Ονειρική Λογοτεχνία, Παραμύθι. 


    ~Διαβάστε μερικές από τις εντυπώσεις σπουδαστών, όπως απάντησαν στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των εργαστηρίων:

    «To κόστος ήταν ένας ακόμη λόγος που επέλεξα τα εργαστήρια γιατί τα θεωρώ πολύ οικονομικά. Ειδικά όταν ξεκινήσαμε και είδα την Ευλαμπία και την δουλειά που κάνει κατάλαβα ότι ήταν πάρα πολύ οικονομικά». Μ.Β.

    «Είναι πολύ καλή η δουλειά που γίνεται εδώ. Έχω παρατηρήσει στον εαυτό μου μεγαλύτερη άνεση στην έκφραση του γραπτού λόγου. Θέματα που μου φαίνονταν δύσκολα , τώρα είναι πολύ βατά και κατανοητά. Μπορώ και γράφω, ως ένα βαθμό, όπως θα ήθελα να διαβάζω. Ευχαριστώ!» Ε.Μ.

    «Κάνοντας τις ασκήσεις, όχι μόνο βελτιώθηκε ο τρόπος γραφής, αλλά και το λεξιλόγιο έχει γίνει πιο πλούσιο». Α.Β.

    «Θέλω να ευχαριστήσω την Ευλαμπία Τσιρέλη για το ενδιαφέρον μάθημα! Μου αρέσει όλο το σχέδιο μαθήματος, είναι αυθόρμητο, ενδιαφέρον και διασκεδαστικό». Μ.Σ.

    «Μέσα από τις ασκήσεις βλέπω τα λάθη μου και τις δυσκολίες μου και μπορώ να τις επεξεργαστώ πιο εύκολα. Επίσης, έτσι, συγκρατώ και την θεωρία γιατί την εφαρμόζω άμεσα και βλέπω πώς χρησιμεύει» Μ.Β.

    «Μου αρέσει παρά πολύ που είμαστε μια ομάδα δεμένη μεταξύ της και έχουμε κοινά ενδιαφέροντα (λογοτεχνία) λειτουργούμε σε κλίμα αλληλοσεβασμού και ακούμε ο ένας τον άλλον προωθείται η συλλογική δράση και όχι η ατομική. Επίσης η Ευλαμπία Τσιρέλη δείχνει το μέγιστο ενδιαφέρον για εμάς και προσπαθεί να μας βοηθήσει». Ρ.Μ.

    «Μου αρέσει που το μάθημα γίνεται σε φιλικό κλίμα και η Ευλαμπία είναι άνετο άτομο με χιούμορ, και επίσης ότι διαβάζουμε ό,τι γράφουμε μέσα στο μάθημα. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!» Γ.Α.

    «Αυτά τα μαθήματα με βοήθησαν να τολμήσω να γράφω». Μ.Σ.

Leave a Reply

